Re: Northwood kontra Prescott

Autor: Mariusz <artfilm_at_op.pl>
Data: Mon 10 Jul 2006 - 10:57:55 MET DST

> http://pclab.pl/art9851.html

Dzięki!
Wygląda na to, że nie warto. Kurcze szkoda, że to są stare artykuły z czasów
gdy niewiele było aplikacji potrafiących wykorzystać instrukcje SSE3. Co
prawda piszą w testach o konwersji mpeg do DiviX i to z korzyścią dla
Prescota.. mi raczej zależy na AVI do MPEG2, ale sądzę, że będzie podobnie.
Mariusz