Dodatkowa pamiec - czy i jaka?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 09 Jul 2006 - 21:15:46 MET DST

Ostanio zauwazyłem ze komputer albo zaczał sie zmulac albo cośnie tak.
Ma tylko 5612Mb pamiecia oprogramowania przybywa.
Miesci się to na ASUS A7N8X-E. APmieci aktualnie sa w Dualu (2x256)

I teraz mam pytanie, wiem zę dual to była niezła ściema. Co radzicie
zrobić? Sprzedać te 2x256 i kupić 1x 1GB? czy może dokupić do tej
konfiguracji 1GB?
Pamieci sa CL 2.5. firmy goorRAM (wiem nienajlepsze ale cóż). Generalnie
zuzycie pamieci w stanie idle średnio wynosci 480MB. Dużó. Ale nie da
sie już mniej boodczyt z pliku wymiany mnie doprowadza do szału.