padające nagrywarki

Autor: Cramer <cramer_at_wla.pl>
Data: Sat 08 Jul 2006 - 15:16:14 MET DST

Witam,

w moim kompie już druga nagrywarka DVD padła - chyba
efekt jest taki, że wykrywa płyt DVD do zapisu jako CD, a odczytuje DVD
poprawnie
nie mogę nagrywać przez to nic na płytach DVD bo dostaje komunikat, że
nośnik jest niewłaściwego typu
działało wszystko bez problemu ponad pół roku aż tu nagle ... klops
poprzednim razem był ten sam efekt (tamtą nagrywarkę wyrzuciłem i kupiłem
nową)
co jest? padła mi nagrywarka? czy to może coś z kompem albo jakiś robak?

pozdraweka
cramer