Re: Problem z SoundMAX

Autor: TW <tw_at_tw.com>
Data: Sat 08 Jul 2006 - 13:14:42 MET DST

> sprawdź może jeszcze ustawienia programu, którym odtwarzasz i ustawienia kodeka, którego używasz do odtwarzania
Tak samo źle jest przy odtwarzaniu co najmniej 3 programami:
Windows Media Player v.10, InterVideo WinDVD4 i PowerDVD,
więc to chyba nie ustawienia w programie odtwarzającym, w których
zresztą nie wiem jak to sprawdzić - nie widzę takich ustawień.

Natomiast nie mam pojęcia jak sprawdzić ustawienia kodeka.
Używam WinXP Pro SP2.

Pozdrawiam
TW