Re: Problem z SoundMAX - może to Skype?

Autor: TW <tw_at_tw.com>
Data: Sun 09 Jul 2006 - 14:08:24 MET DST

> sprawdź może jeszcze ustawienia programu, którym odtwarzasz
> i ustawienia kodeka, którego używasz do odtwarzania
W programach ustawione jest na 2 głośniki.
Nie wiem gdzie i jak sprawdzić w kodeku.

Zaświtało mi podejrzenie czy nie jest to związane z używaniem Skype'a, bo właśnie przy rozmowie przez Skype'a na początku
głos był jakby ze studni, a poprawił się dopiero przy przesunięciu balansu na prawo (lub lewo).
Jakiś czas temu Skype był aktualizowany, jednak ustawienia
pozostały z czasów kiedy wszystko było dobrze.
Może ta nowsza wersja Skype'a z czymś się kłóci.
Obecnie używam wersję 2.5.0.113.

Pozdrawiam
TW