Re: Karta interface'u SATA a RAID

Autor: uC <uC_at_blabla.bla>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 23:11:35 MET DST

"PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> wrote in message
news:e8m6qs$jn0$1@news.onet.pl...

> "uC" <uC@blabla.bla> wrote in message

> Jesli PCI bedzie uzywane jeszcze przez np tunerTV, karte audio to smiem
> watpic w te 100MB/s

a jezeli bedziesz mial jeden dysk to tez nie osiagniesz 100MB/s... to co
piszesz nic nie wnosi, wczesniej napisales ze realnie nie uzyskam wiecej niz
50-60MB/s a ja ospowiedzialem ze da sie wiecej. jest oczywiste ze jezeli
bardzo obciazasz magistrale to mniej zostaje na HDD.

> A zgadza sie tylko ze wtedy wszystkie karty musza pracowac z 66MHz

Niektore plyty maja kilka kanalow PCI wiec moga byc taktowane niezaleznie.
Pzdr.,

--
uC
www.ultracode.eu