Re: Karta interface'u SATA a RAID

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 10 Jul 2006 - 11:46:26 MET DST

"uC" <uC@blabla.bla> wrote in message
news:e8mimo$afv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> a jezeli bedziesz mial jeden dysk to tez nie osiagniesz 100MB/s... to
> co piszesz nic nie wnosi, wczesniej napisales ze realnie nie uzyskam
> wiecej niz 50-60MB/s a ja ospowiedzialem ze da sie wiecej. jest
> oczywiste ze jezeli bardzo obciazasz magistrale to mniej zostaje na
> HDD.

Oczywiscie ze nie, budowanie raid na predkosc na PCI33 uwazam za
nieporozumienie i w tym duchu sie wypowaidam, wyjatkeim jest sytuacja
gdy ktos mysli o przeprowadzce na platforme z wbudowanym SATA gdzie te
ograniczenia sa mniejsze.

> Niektore plyty maja kilka kanalow PCI wiec moga byc taktowane
> niezaleznie.

Ktore? jestem bardzo ciekawy ktory chipsety maja taki feature...
(pomijam chipsety serwerowe Intela ktore owszem posiadaja PCI33/32 i
PCI66/64 polaczone bridge'm)

Dalej stoje na stanowisku ze w ty wypadku jeden szybszy dysk bedzie
lepszy niz dwa gdzie ryzyko utraty danych i awarii jest wieksze...