Re: zamiana P4 northwood na P4 M (chip sis 645 w lapku) - czy to mozliwe

Autor: BliSki. <BliSki-Wp-(NS_)-_at_wp.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 23:10:07 MET DST

"D" wrote:
> Planuje zmiane podobna do tej co Twoja:
> Z tego:
> http://processorfinder.intel.com/details.aspx?sSpec=SL6HL
> Na ten:
> http://processorfinder.intel.com/details.aspx?sSpec=SL6J5

Czyli jak widać Twój notek musi miec możliwość zmiany napięcia (Core)
jak też zmiany FSB. Ciężko mi w tym przypadku powiedzieć, czy ten procek pójdzie.
U mnie był DIP do zmiany napięcia a FSB się nie zmieniło.

Dodam też, że znalazłem info u producenta płyty do mojego notka,
że ta działa z taki prockiem. Jak też potwierdziłem to telefonicznie w serwisie w Polsce.

Popytaj też może na specjalistycznym forum o notebookach, może tam ktoś robił taką
zmianę i coś doradzi. np. tu: http://forum.laptopy.info.pl/

> A oto odpowiedz od producenta...malo byla pomocna. Napisali rzeczy oczywiste...

No tak za wiele Ci nie napisali.

Jeżeli chodzi o sam układ chłodzenia, to ja tez musiałem go przerobić, żeby działa z tym
prockiem. A obecnie mam układ dedykowany do procka mobilnego. Gdyż Mobilne
są (że tak to nazwę) troszkę niższe.

Głośność po wymianie to niebo a ziemia :)

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   m a i l : BliSki-Wp (a') w p (kropa) P L