Re: Notebook, serwis

Autor: Łabędź <labedzkim_at_tlen.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 09:34:27 MET DST
Message-ID: <e8l2pv$ots$1@news.task.gda.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Markus Sprungk napisał(a):
> ...co może być winą oprogramowania a nie sprzętu
Zgadza się. Chyba, że do tego dochodzą inne objawy.

>> karta dźwiękowa zamiera, gdy zabawiam się połączeniem
>> sieiowym w Windows'ie (eth),
> Co to znaczy "zamiera"?
To znaczy, że wycisza się i regulowanie głośności w Windows nie załatwia
  sprawy - trzeba rebootować. Do tego dodam jeszcze, że na sterownikach
Alsy pod linem w ogóle robi jaja, wydaje piski, zawiesza kompa. Kumpel
ma taką samą kartę i pod linem nie miał żadnych problemów. Zresztą ten
laptop jest też sprzedawany w wersji z linuksem.

>> wiatrak potrafi sie rozkręcić na max i nie
>> przestawać.
> Nie wiem czy zwróciłeś uwagę, że mamy upały
Owszem, wziąłem to pod uwagę. W kwietniu jednak nie było takich upałów.
A ja mam na myśli taka syt., że procek trzyma ciągle 48-50 stopni
(Centrino 750), a więc normalnie wentyl włącza mu się przy 50 stopniach
na najmniejsze obroty, a po chwili się wyłącza. W pewnym momencie
dostaje szału (moment losowy) i załącza się na max obrotów, nie chce się
wyłączyć przez 15 minut (dłużej juz nie czekałem). Wystarczy przejść w
stan wstrzymania na 10 sekund i powrócić, żeby komputer dalej działał
jak należy.

>> Ogólnie ewidentna wada produkcyjna.
> Ogólnie to nigdzie tu nie widzę powodu wysyłki sprzętu do serwisu
Czyli chcesz powiedzieć, że te typy tak mają? I za 5000 niczego lepszego
nie dostanę?

Maciej
Received on Fri Jul 7 09:35:07 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 07 Jul 2006 - 09:51:08 MET DST