Re: Instalacja XP - w instalatorze nie widac partycji

Autor: Ludvigus <email_at_w.sygnaturce>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 10:21:07 MET DST

Dnia 2006-07-06 19:05, użytkownik *Bartur83@gmail.com* napisał(a) co następuje..

> Płyta Gigabyte NF-9 (NForce-4), dyska SATA I, Windows XP z SP2. 5
> partycji FAT32 (1 systemowa 25GB i jedna rozszerzona 135GB
> podzielona na 4).
   ^^^^^^^^^^^^^^^

IMHO marnotrawstwo przestrzeni dyskowej. Osobiście 120GB podzieliłbym na
maksymalnie 2 partycje, tak też mam zrobione u siebie.. no ale 'wolnoć Tomku...'

ps. ciekawe czy ilość partycji logicznych utworzonych z rozszerzonej ma jakiś
wpływ na instalator?

ps.2 Pamiętam, jak lat temu 7 pewien pseudo 'informatyk' co składał jednostki
dla ludzi z małych miast, wcisnął mojemu ojcu kupę sprzętowego gówna..
a na dysku seagate'a o pojemności 8GB zrobił aż 5 partycji :/ System też wtedy
coś nie chciał się instalować :|

--
[ pozdrawiam - Ludvigus    GG:783307   mailto:ludvigus(słonik)op.pl ]
[ http://houset.prv.pl - poznaj glebie muzyki HOUSE!  *moje**sety*  ]