Re: Instalacja XP - w instalatorze nie widac partycji

Autor: <Bartur83_at_gmail.com>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 19:05:00 MET DST

> Jaka plyta glówna, jaki dysk (SATA, PATA), jaki system (XP gole,
> zintegrowany z SP1/SP2). Jakie byly partycje na tym dysku i czy sa one nadal
> widoczne 3rd party programami.

Płyta Gigabyte NF-9 (NForce-4), dyska SATA I, Windows XP z SP2. 5
partycji FAT32 (1 systemowa 25GB i jedna rozszerzona 135GB podzielona
na 4). Po starcie systemu wszsytko jest tak jak być powinno z
partycjami. Sprawdzałem Partition Magic i również nie wykazał
problemu. Tylko instalator nie "widzi" poszczególnych partycji...
Nie chcę formatować całego dysku, bo mam na nim dużo ważnych
danych - ponad 100GB. Nie mam też dostępu do innego równie dużego
dysku/-ów. Zgrywania na DVD również chciałbym uniknąć...