Re: Notebook, serwis

Autor: Łabędź <labedzkim_at_tlen.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 09:39:59 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Powiedz jeszcze -- czy tak się działo od początku, bez
> zainstalowanego przez Ciebie jakiegoś oprogramowania?
> I czy na komputerze zainstalowany jest fabryczny system?
> Bo objawy wskazują na problemy z ACPI, a nie ze sprzętem.

Tak, tak się dzieje od samego początku. Po konsultacjach z paroma
znajomymi osobami również doszedłem do wniosku, że to jest wina ACPI.
Jednak moje pierwotne pytanie dotyczyło serwisów, bo charakterystykę
usterki kompa to ja znam.

Komputer zachowywał się źle tylko i wyłącznie na oryginalnym sofcie
zainstalowanym przez producenta. Gdy dodałem jeszcze do tego Notebook
Hardware Controller (swoją drogą pierwotnie spajalnie stworzony dla
Centrino), to juz się zaczely robic totalne cyrki. Po zrezygnowaniu z
tego softu objawy sie ograniczyly.

Jednak wciaz komp potrafi sie wylaczyc pracujac na baterii i oznajmujac,
ze bateria jest na totalnym wyczerpaniu, podczas gdy naprawde ma jeszcze
70% mocy.

Sęk w tym, że objawy nie wskazują na ewidentna usterkę sprzętu a czasem
wrecz nie chca sie powtorzyc na żądanie.

Maciej