Re: Notebook, serwis

Autor: och.karol <och.karol_at_gazeta.pl>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 21:04:35 MET DST

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:17hupv7q4qt74$.gadnohu7w6rj$.dlg@40tude.net...
> A sprzedawca określi, że wiąże się to ze zbyt dużymi kosztami i skieruje
> sprzęt do naprawy

O tym kryterium nie słyszałem. W takim wypadku praktycznie nie
obowiązywałaby ta ustawa sprzeadwców samochodów - a obowiązuje.

> Wystarczy, że dany model nie jest już produkowany lub nie jest dostępny u
> dystrybutora i jego wymiana jest niemożliwa

Wtedy, o ile dobrze pamiętam, przysługuje wymiana na sprzęt podobnej klasy.

Generalnie cała ta ustawa powstała aby sprzedawcy też dbali o jakość
towarów, które sprzedają (bo do tej pory nie odpowiadali prawie wcale). Więc
nie sądzę aby sprzedający drogie buble mieli mieć lepiej.

A tak na marginesie to nie ma o co kopii kruszyć, bo nie sądzę aby w łatwy i
szybki sposób dało się załatwić sprawę "niezgodności z umową" laptopa.
Skorzystanie z gwarancji będzie szybsze i myślę, że "nieryzykowniejsze".

--
pozdrawiam
karol