Re: Matrox 32MB vs. FX5500 128 MB przez DVI - co ostrzejsze?

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 19:44:05 MET DST

kredytobiorca napisał(a):

> Bzdurą jest wmawianie innym tego o czym się nie ma samemu pojęcia.
> Nie trzeba mieć słuchu absolutnego (cecha wrodzona), wystarczy dobrze
> wyćwiczony, mieć coś więcej wspólnego z muzyką niż tylko "umc, umc...." - żeby
> tę różnicę usłyszeć.

To jest i teoretycznie i praktycznie NIEMOŻLIWE !!! Po coaksialu i po
optyku przechodzi dokładnie ten sam sygnał cyfrowy. Przewaga optyka
polega tylko i wyłącznie na tym, że można pociągnąć go trochę dalej. A
co do znania to co prawda nie jestem audiofilem, ale akurat po tego typu
sprzęcie to jestem profesjonalistą.