Re: 2 dyski kontra 1

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 15:23:28 MET DST

KILu napisał(a):

> Praktycznie niezależnie od sytuacji (RAID / brak raidu i odpowiedni podział
> danych na obu dyskach) dwa dyski będą szybsze. Wystarczy, by dysk pracował z
> danymi zgromadzonymi na jednym z nich, a na drugim cache'ował.

na raud skusilbym sie ale przy 3 dyskach
wtedy mniej miejsca sie traci :) a wieksze bezpieczenstwo i szybciej dziala

mi raczej chodzilo o szybkosc zwiazana z tym ze rozne pliki sa na
roznych dyskach
i np odczytujac cos mocno z jednego dysku, moge sobie spokojnie otworzyc
plik na innym dysku i nadal bedzie dobrze dzialac
no chyba ze sie myle ale dla mnie to by bylo logiczne
mniejsze zazynanie dysku bo nie musi skakac po sektorach probujac
odczytac 2 pliki z roznych miejsc