Re: Błąd OE6

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 14:05:23 MET DST

--=olo=-- <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> wrote:

> nie jestem alfą i omegą, podesłałem komunikaty, które mi wywalał
> windows, a że było o też pamięci to nie całkiem NTG

            Nie bylo o pamieci - Radoslaw Sokol juz o tym pisal. A z komunikatami
windows to do supportu Microsoftu lub na wlasciwa grupe.

> kto pyta nie błądzi, na googlanie nie mam czasu, bo jestem w pracy, a
> pocztę muszę odebrać i dlatego chciałem konkrety, a nie kompendium
> wiedzy,

            Teraz to ja sie zdenerwuje. Skad sie biora ludzie majacy czas zadac
pytanie na grupie, czekan na odpowiedz, wszczac pyskowke, ale do google to
nie laska spojrzec "bo nie maja czasu"...

> a śmiecił to raczej ten, który nie miał nic do powiedzenia, a
> mówił...

            Przyjmij wreszcie do wiadomosci ze zle zrobiles pytajac o powyzsze na
tej grupie a nie obrazaj osobe, ktora przywolala Cie do porzadku. Upij sie,
wyjdz na srodek ulicy w nocy i zacznij drzec gardlo - na polcjalnta tez
bedziesz narzekal ze przywoluje takiego delikwenta do porzadku i poleceniem
zatrzymania sie zakloca cisze w nocy?

> naprawiłem dbx'a dzięki za naprowadzenie :-)
> i po co tak się pienić?

            Dlatego ze na takich ludzi "bede pytal o wszystko co mi przyjdzie do
glowy i co mi zrobicie" sa na tej grupie dziesiatki. Gdybys zadal to
pytanie na pl.comp.mail nikt by sie nie przyczepil, a i odpowiedz
merytoryczna z naprowadzeniem na narzedzia do naprawy baz OE pewnie bys
uzyskal. Tu zyskales tylko wdanie sie w sprzeczke. Tak bedzie za kazdym
razem gdy zadaje sie pytania NTG, w najlepszym przypadku zostaniesz
zignorowany.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl