Re: Błąd OE6

Autor: --=olo=-- <xxoloxx_at_USUN_TOwp.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 11:58:01 MET DST

> A "ewentualnie uwalil" Ci sie plik z poczta, a nie pamiec.
> To dwa.

nie jestem alfą i omegą, podesłałem komunikaty, które mi wywalał windows, a
że było o też pamięci to nie całkiem NTG

> Jak chcesz wiedziec ktory i jak naprawic, to badz laskaw
> zapytac Googli lub na odpowiedniej do tego grupie.

kto pyta nie błądzi, na googlanie nie mam czasu, bo jestem w pracy, a pocztę
muszę odebrać i dlatego chciałem konkrety, a nie kompendium wiedzy, a
śmiecił to raczej ten, który nie miał nic do powiedzenia, a mówił...
naprawiłem dbx'a dzięki za naprowadzenie :-)
i po co tak się pienić?

EOT

--=olo=--