Re: Dobór zasilacza

Autor: tomek <tomek-a_at_USUN_TOgazeta.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 07:04:32 MET DST

Paweł Chrobak napisał(a):

> No tu też mamy rozwiązania droższe i tańsze:
> Do tańszych neleży to:
> http://forum.dzikie.net/index.php?action=show_temat&id=17759

Ciekawe, kiedyś czytałem.
Może i by to podziałało, bo z tego co wypytałem różnych ludzi to npo
taka obudowa Scythe do dysku nie za bardzo wycisza.

> A odnośnie wyciszania słówko jeszcze.
> Jak ja zacząłem wyciszać po kolei wszystko to najgłośniejszy został
> zasilacz (miałem jakiś noname 235 watt) i był głośny mimo że wymieniłem
> wiatrak i obniżyłem do 8V. JAk wymieniłem na tego chiefteca to jak ręką
> odjął no i został tylko dysk głośny.

Hmm...
A co do tego, żeby całkowicie wyjąć wentylator, to przecież ten Cheiftec
ma zabezpieczenie termiczne. Czyli jakby temperatura podzespołów była za
duża to się najwyżej wyłączy ?

> No ale chciałem jeszcze ciszej założyłem WC Zestew Thermaltake SE , i
> mało mnie teraz szlag nie trafi jak słyszę jak pompa buczy.

:)
Dlatego ja chce wszystko pasywnie.
W zasilaczu mam glacialecha 120x120 na 5v ale cos swiszcza lozyska, ale
i tak ten swist jest zagluszany przez prace dysku.

--
pozdrawiam
tomek