Re: Zalman - czy to szajs???

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 07:31:46 MET DST

rochu napisał(a):
> Ale skoro mowisz ze nie warto w to wchodzic to prosze poradz co
> ewentualnie kupic jezeli mam sam zlozyc zestaw WC.

Muszę najpierw ostrzec, że dobre WC nie będzie tanie. Poza tym wymaga
ono jednak troszeczkę opieki w czasie działania oraz bardzo dużej
precyzji i ostrożności przy montażu.
Dobry zestaw takiego chłodzenie może kosztować więcej, niż w tym
przypadku dopłata do cichej i chłodnej platformy AMD-64, więc to też weź
pod uwagę.

Jeśli mimo to jesteś zainteresowany wodnym chłodzeniem tego kaloryferka
to daj znać i jak wrócę z pracy postaram się zaproponować jakiś zestaw.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: