Re: Dobór zasilacza

Autor: Paweł Chrobak <beefensWYTNIJ_at_o2.pl>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 22:47:27 MET DST

tomek napisał(a):

> Tak, tak :)
> jakby kosztowało 250zł to bym się nawet nie zastanawiał a tak troszkę
> szkoda pieniędzy.
>
> Poza tym nadal nie wyciszyłem dysku z szumu talerzy :)

No tu też mamy rozwiązania droższe i tańsze:
Do tańszych neleży to:
http://forum.dzikie.net/index.php?action=show_temat&id=17759

A odnośnie wyciszania słówko jeszcze.
Jak ja zacząłem wyciszać po kolei wszystko to najgłośniejszy został
zasilacz (miałem jakiś noname 235 watt) i był głośny mimo że wymieniłem
wiatrak i obniżyłem do 8V. JAk wymieniłem na tego chiefteca to jak ręką
odjął no i został tylko dysk głośny.
No ale chciałem jeszcze ciszej założyłem WC Zestew Thermaltake SE , i
mało mnie teraz szlag nie trafi jak słyszę jak pompa buczy.