Dysk powoli umiera:(

Autor: Nafcio <nafcio_at_gazeta.pl>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 09:25:14 MET DST

Witam,
mam dysk Maxtor 80GB ktory powoli umiera. Prawdopodobnie mechanika pada.
Testowalem programem PowerMax 4.22, testy Quick i Advanced przeszedl,
jednak testu Burn In juz nie. Dosyc czesto podczas tego testu cos w
dysku stukalo. Stoje wiec przed wyborem nowego dysku, mam jednak troche
starszy komputer na plycie Abit BE-7 RAID(i845PE) wiec mam takie
pytanko: jakiej wielkosci dysk bedzie w calosci widoczny na tej plycie?
Slyszalem ze ponizej 200GB nie powinno byc problemow, natomiast z 250GB
moga juz byc problemy.Interesowal mnie wlasnie dysk 250GB.

Dzieki i pozdrawiam