Re: zmiana dysku z 3,5'' 7200 na 2,5'' 5400

Autor: KaNo <fluor.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 15:23:41 MET DST

tomek <tomek-a@USUN_TOgazeta.pl> napisał(a):

> Witam.
>
> Zamierzam zmienić ten dysk:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=22344
> który, aktualnie mam w budzie i z niego korzystam.
>
> Na ten:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=15140
>
> Mój cel to: uzyskanie mniejszego hałasu generowanego przez dysk.
>
> Mam pytanie tutaj co do spadku wydajności.
> Na pewno spadnie ale czy znacząco i interesuje mnie to w praktyce a nie
> teorii.
>
> Komputera używam do poczty, internetu, programowania itp.
> [...]
A jaki jest powod wymiany obecnego dysku na wolniejszy, mniej pojemny i
drozszy? Jezeli jest to chec wyciszenia pracy dysku, to lepiej poswiecic
troche uwagi montazowi obecnego dysku. Roznica moze byc bardzo duza.
Przykladem niech bedzie rozwiazanie zastosowane w obudowie Antec P180
(silikonowe podkladki), dyski sa znakomicie wyciszone, nawet WD Raptor.
http://www.extremetech.com/article2/0,1697,1833178,00.asp