zmiana dysku z 3,5'' 7200 na 2,5'' 5400

Autor: tomek <tomek-a_at_USUN_TOgazeta.pl>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 12:26:25 MET DST

Witam.

Zamierzam zmienić ten dysk:
który, aktualnie mam w budzie i z niego korzystam.

Na ten:

Mój cel to: uzyskanie mniejszego hałasu generowanego przez dysk.

Mam pytanie tutaj co do spadku wydajności.
Na pewno spadnie ale czy znacząco i interesuje mnie to w praktyce a nie
teorii.

Komputera używam do poczty, internetu, programowania itp.
Czyli po włączeniu uruchamiam kilka aplikacji jak Total Commander,
Firefox, Thunderbird, Miranda, program do backupu, firewall, edytor do
programowania i kilka innych programów.
Mam 1GB ramu i nie korzystam z pagefile.

Czyli w sumie praca dysku najbardziej odnosi się do uruchamiana
programów, do otwierania i zapisywania małych plików (a te operacje nie
są jakieś hurtowe).

Zatem czy znacząco odczuję to, że mam "słabszy" dysk ?

--
pozdrawiam
tomek