Re: goraca matryca

Autor: SRB <sasasafa_at_wp.pl>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 01:51:56 MET DST

Nex@pl napisał(a):

> Inwerter tam siedzi czy jak to się tam nazywa, w moim starym compaqu też
> się grzeje nagminnie, nie przejmuje się tym, na razie działa ;)

No nie wiem czy nie powinien sie przejmować. Matryca znosi temperature do
60C podobno, ale nigdy nic nie wiadomo. Jeśli laptop na gwarancji i jest z
nim coś nie tak, to do serwisu. Mój ma problem z przegrzewaniem sie proca na
pełnej mocy. Może pasta pod procem wysiadła, albo coś. Niedługo oddaje go do
serwisu, niech oni kombinują co z nim nie tak. W końcu płaci się za serwis
przy kupnie laptopa.

Pozdrawiam