Re: Jak długo można bez szkody dla komputera?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 01:44:48 MET DST

W dniu Sat, 01 Jul 2006 13:50:37 +0200, osoba określana zwykle jako
JaromirD pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Bzdurę to Ty napisałeś.

Bo nie zgadza się z Twoją wizją świata?

>Proszę bardzo:
>http://www.pcworld.pl/artykuly/39170.html
>http://di.com.pl/artykuly/tresc.php?lp=52

Ale masz jakieś sensowne źródło? Bo to co tu pokazujesz to siakaś
masakra. Dziennik Internautów? Co to ma być? Też sobie mogę na stronie
napisać dowolną bzdurę.
A artykuł z PC Wordla jest na poziomie dodatku "komputerowego"
wyborczej. Trochę marketingowych hasełek, trochę liczb powrzucanych
chaotycznie zewsząd i pochopne wnioski.

>A widzisz cudzysłów?

Co ten cudzysłów miał oznaczać?
Bo jak dla mnie przydzwoniłeś straszliwie. Standard IDE określa sposób
komunikacji dysku z kontrolerem. I tyle.

>To przeczytaj artykuły...

Proszę jakieś _sensowne_ dane. Z uczciwie zrobionych testów. A nie
bełkocik marketingowy.
Firmy tracą intratny segment rynku, więc usiłują klientom wcisnąć, że
jednak jest po co kupować dyski za ładne kilka razy więcej.
A Ty się na to łapiesz :-P

--
\------------------------/ I am Ohm of Borg.  Resistance is voltage di-
| http://epsilon.eu.org/ |