Re: Commodore 64 a C64

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sun 02 Jul 2006 - 00:02:01 MET DST

Dnia 2006-07-01 15:43:16, encja *Atlantis* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Na Amidze też była przecież konsola (i to lepsza od jakiegoś DOSa :P) do
> tego języki programowania były dostępne. Opinia maszynki do gier była
> jak najbardziej krzywdząca, Amiga dysponowała dobrym systemem
> operacyjnym i architekturą, szkoda tylko, że gry na dyskietkach miały
> często własnego bootloadera, więc użytkownik nastawiony na granie nie
> musiał nawet wchodzić w okienka. :P
> Poza tym jak na konsolkę do gier komputer posiadał całkiem spore
> możliwości rozbudowy (może poza 500/+) - dysk 2,5", karty turbo, CD-ROM,
> rozmaite rozszerzenia przez PCMCIA, pasjonaci jeszcze dzisiaj
> [...]

Dla mnie najważniejszy był CPM, Turbo C, Turbo Pascal, dBase i tym
podobne. Amiga nie ciągnęła mnie wogóle. A najszybciej, jak się dało,
wymieniłem całą graciarnię C= na peceta Sperry PC XT 8088 7,65 MHz, 640
KB RAM, 2x FDD 360 KB. To była maszyna ! ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]