Re: jaki DVD-ROM...

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 10:55:17 MET DST

Artur Mariański <none@none.pl> wrote:

> Dzieki Twojej odpowiedzi wiem, ze nie udal mi sie cancel wiadomosci (w
> XanaNews niby jest krzyzyk na tej wiadomoci...).

Niekoniecznie - musialbys sprawdzic na danym serwerze jesli Cie interesuje.
A to z 2 powodow - po pierwsze primo:
- a jak wiadomo Hamster nie przyjmuje w domyslnej konfigurecj canceli
(jesli go inaczej nie ustawisz).
Po drugie primo: Jednym z wielu serwerow z ktorych zasysam rownolegle grupy
jest news-archive.icm.edu.pl a jak sama nazwa wskazuje jest to serwer
archiwizujacy i jego inn jest tak skonfigurowany by nie przyjmowac wcale
canceli, nie nakladac supersedes itp (ma to swoje plusy: wychwytuje sie
czasami rzeczy ktore ludzie potem zarzekaja sie ze ich nie napisali myslac
ze cancel zalatwi sprawe, na niekturych grupach pieknie widac ciag
supersedesow gdy dana osoba gdy opadna nieco emocje nadaja po kolei postowi
wydzwiek bardziej cywilizowany).

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl