Re: urządzenia wskazujące: klawiatura, myszka

Autor: PYTON <jurekwro_at_WYTNIJgazeta.pl>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 21:21:44 MET DST

Użytkownik "quong" <not_avaible@for.custom.person.pl> napisał w wiadomości news:e83mr2$dro$1@nemesis.news.tpi.pl...
> witam serdecznie
> Mam pytanie do ekspertów, mianowicie chcę wymienić sobie myszkę i
> klawiaturę. Przed zakupem jednak chciałem się poradzić jakiej firmy i
> jaki model dane urządzenie jest najlepsze to znaczy spełnia wszystkie
> warunki w komforcie użytkowania itp.

    Jeśli chodzi o myszkę to mogę Ci polecić myszkę Logitech MX1000, myszka jest dość droga, ale niestety za jakość się płaci, jeśli dużo pracujesz na kompie jest niezastąpiona, szczególnie przydatna w technicznych programach macrostation autocad c-geo itp. Jeśli chodzi o klawiaturę to parę ich przetestowałem począwszy od tych z bardzo wysokiej półki skończywszy na tych za 30 zł i jak dla mnie super rozwiązaniem jest klawiatura Labtec media wirelles desktop. Zasięg ma super, na 5 metrów działa dalej nie sprawdzałem, nie ma 1000 zbędnych klawiszy i nie zajmuje pół biurka. Jeśli chodzi o zasilanie to z myszką nie ma problemu ma swoją ładowarkę ( zupełnie pustą bateria ładuje w 40 minut a rozładowanie to dobre 2 tygodnie codziennej pracy) a klawiaturka zasilana 2 paluszkami, mam ją jakieś 5 miesięcy baterii nie zmieniałem i działa jak działała.