Re: jaki DVD-ROM...

Autor: Artur Mariański <none_at_none.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 23:16:49 MET DST

Obywatel(ka) Michal Bien dnia 2006-06-29 doniósł(a), że:

> Tyle tylko ze DVDROM [a nie DVDRW] ego producenta strasznie
> ciezko kupic w PL. No i nie wiem co ma zadajacy pytanie, ale dobrze
> miec napedy roznych producentow stosujace rozne strategie odczytu:
> majac DVDRW BenQa i DVDROM Liteona spotkalem sie kilkakrotnie z
> sytuacja ze jeden z napedow za nic w swiecie nie chcial odczytac
> plyty (albo jej nie rozpoznawal albo sie zatrzymywal w danym
> momencie), natomiast na drugim plyta czytala sie bez problemu. Raz
> tym czytajacym napedem byl BenQ, raz Liteon.

Dzieki Twojej odpowiedzi wiem, ze nie udal mi sie cancel wiadomosci (w
XanaNews niby jest krzyzyk na tej wiadomoci...). Dopiero pozniej
doczytalem, ze nie chodzi o nagrywarke tylko sam odtwarzacz..

tak wiec sorki
Pozdrawiam

--

         Artur Mariański
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *