urządzenia wskazujące: klawiatura, myszka

Autor: quong <not_avaible_at_for.custom.person.pl>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 19:23:22 MET DST

witam serdecznie
Mam pytanie do ekspertów, mianowicie chcę wymienić sobie myszkę i
klawiaturę. Przed zakupem jednak chciałem się poradzić jakiej firmy i
jaki model dane urządzenie jest najlepsze to znaczy spełnia wszystkie
warunki w komforcie użytkowania itp.

Co do myszki to zastanawiam się nad firmą A4Tech, oczywiście mysz
bezprzewodowa. Jeśli mają państwo jakiś swój inny typ, (firma, model) to
będę wdzięczny o polecenie.

Co do klawiatury to jest juz większy problem. Opłaca się kupować
klawiaturę ultra flat? Jaki jest na niej komfort pracy? Czy może kupić
bezprzewodową, głośniejszą a zarazem grubszą klawiaturę? No i byłbym
również wdzięczny o podrzucenie typu i producenta.

Dziękuję serdecznie i z niecierpliwością oczekuje na Państwa odpowiedź
Pozdrawiam