Re: polaczenie PC z plazma HD ready

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 15:38:48 MET DST

"Daniel Chlodzinski" <dch@spam.precz> wrote in message
news:e836bl$qlt$1@inews.gazeta.pl...

> Jaki jest sens robienia matrycy panoramicznej w rozdzialce 10x10 skoro
> mozna zrobic 13x7 ?

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe ze nei mzona zrobic komorki
wyladowczej w plazmie mniejszej niz cos tam... po prostu zaczyanaj sie
rozne ograniczenia ktore powoduja ze choc teoretycznie i technologicznie
jest to mozliwe to nie jest to oplacalne
Wytlumacz mi co za roznica jest z punktu widzenia obrazu - jesli zajmuje
on te sama powierzchnie to nei ma tak naprawde znaczenia czy wyswietlany
jest w matrycy 1024 na 1024 czy 2048 na 1024... 1024 piksele to prostsza
konstrukcja itd....
A plazmy o duzych przekatnych - wielkopowierzchniowe gdzie mozna zrobic
wiecej pikseli o okreslonym rozmiarze sa po prostu duzo drozsze... w tej
chwili zaczyna uwazac sie ze plazmy sa oplacalne dopiero od 50 cali
wzwyz... do 40 cali LCD - pomiedzy jest obszar w ktorym nie widac
przewagi zadnej z obu technologii.