Re: polaczenie PC z plazma HD ready

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 14:44:34 MET DST

"PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> wrote in message
news:e835nk$ppd$1@news.onet.pl...

> "Daniel Chlodzinski" <dch@spam.precz> wrote in message

> bo technologicznie zrobic to trudno inaczej...

Zawsze mi sie wydawalo ze te tuby w plazmach sa ustawione "przekrojem" do
uzytkownika, czyli
prostopadle do plaszczyzny ekranu i "piksele" sa okragle. Mozesz mnie
oswiecic jakie technologiczne
problemy stoja na przeszkodzie wykonania plazmy z "pikselem" zblizonym do
okregu zamiast elipsy ?
Zreszta przegladajac cenniki TV plazma wiecej widzialem matryc 13x7, 12x7 i
10x7 niz jakis dziwnych 10x10.
Jaki jest sens robienia matrycy panoramicznej w rozdzialce 10x10 skoro mozna
zrobic 13x7 ?

Daniel