Re: polaczenie PC z plazma HD ready

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 15:45:20 MET DST

"PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> wrote in message
news:e839h8$8eg$1@news.onet.pl...

> "Daniel Chlodzinski" <dch@spam.precz> wrote in message

> Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe ze nei mzona zrobic komorki wyladowczej
> w plazmie mniejszej niz cos tam... po prostu zaczyanaj sie rozne
> ograniczenia ktore powoduja ze choc teoretycznie i technologicznie jest to
> mozliwe to nie jest to oplacalne
> Wytlumacz mi co za roznica jest z punktu widzenia obrazu - jesli zajmuje
> on te sama powierzchnie to nei ma tak naprawde znaczenia czy wyswietlany
> jest w matrycy 1024 na 1024 czy 2048 na 1024... 1024 piksele to prostsza
> konstrukcja itd....
> [...]

Ja to wszystko wiem, dlatego nie ma plazm poniej 40 cali (no moze jakies 37
cali) z sensowna rozdzialka to 720p.
Nadal nie rozumiem robienia plazmy z matryca 1024x1024 w dodatku w formacie
panoramy. Taka plazma podlaczona
do konsoli lub peceta da bardzo znieksztalcony obraz. Dlatego pytam sie jaki
jest sens robiania pikseli w formacie 16:10.
To matryca powinna miec taki stosunek pikseli a nie sam piksel. Czy tutaj sa
jakies technologiczne ograniczenia ?

Daniel