Re: obudowa - duza ilosc 5,25

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Fri 30 Jun 2006 - 14:43:01 MET DST

ToM napisał(a):

> albo głupi jestem i przeczytać nie potrafię albo motasz się w zeznaniach!!!
> podajesz link do budy za przeszło 600zł i oczekujesz żeby Ci podać coś
> podobnego za 300zł mniej...
> dostajesz linka do budy za około 330zł i jeszcze chcesz znaleść tańszą o
> 1500zł?? ( myślę że chodzi o 150 zł)
> za 150 zł to sobie kup Codegena z plastiku albo jakiegoś Tracera...
> przyzwoite obudowy są średnio od 300zł a dobre od 500zł......
> zastanów się.............

no wlasnie sie zastanawiam
dostalem linka do budy za 380zl
a chcialem nie tak droga (za ok 250), bez tych wodotryskow co ma ta obudowa
poprostu tansza tyle zeby miala miejsce na min 6 napedow 5,25

a jesli mowa o codegenach to taka znalazlem
ale skoro mowisz ze to dziadostwo...
to sie jeszcze troche pozastanawiam:)