Re: pomysly na obnizenie tempetarury laptopa

Autor: Tytooss <fake_at_mail.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 17:43:04 MET DST

Dnia 29 Jun 2006 05:42:57 -0700, lenny@people.pl napisał(a):

> mam jeszcze jedna sprawe gdyz we wszystkich programach odczytujacych t
> emperature proca zawsze pokazuje mi ze moj ma 75stopni :)

FS mają ustawiony próg działania pierwszego biegu wiatraka na 50-55 stopni
- tzn. włącza się przy 55 stopniach i chłodzi do osiągnięcia 49 stopni, a
potem wyłącza się. Jeśli odczyt temeperatury jest u Ciebie prawidłowy to
wiatrak musiałby kręcić się cały czas i to już nawet na drugim biegu. Jeśli
tak jest, to radiator procesora musi być pokryty grubą warstwą kurzu lub
zawodzi pasta termoprzewodząca na procesorze.

> czy z laptopa fujitsu nie da sie odczytac dobrze wskazania z czujnika?
> czy poprostu czegos takiego wogole w nim nie ma? (wskazania temperatury
> hdd sa prawidlowe)

U mnie (FS L1310G ze zmienionym procem z Celerona M380 na Pentium M725)
temperatura odczytywana była i jest prawidłowo.

> niedlugo oddaje go na serwis z podowu zle dzialajacego cd i nie wiem
> czy mam o tej temperaturze tez cos mowic...

Jeśli laptop grzeje się niemiłosiernie, to na pewno warto o tym wspomnieć.

Tytooss

--
http://www.plfoto.com/uzytkownik.php?authorname=tytooss