Re: pomysly na obnizenie tempetarury laptopa

Autor: <lenny_at_people.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 14:42:57 MET DST

mam jeszcze jedna sprawe gdyz we wszystkich programach odczytujacych t
emperature proca zawsze pokazuje mi ze moj ma 75stopni :)
czy z laptopa fujitsu nie da sie odczytac dobrze wskazania z czujnika?
czy poprostu czegos takiego wogole w nim nie ma? (wskazania temperatury
hdd sa prawidlowe)
niedlugo oddaje go na serwis z podowu zle dzialajacego cd i nie wiem
czy mam o tej temperaturze tez cos mowic...

pozdrawiam
fujitsu-simens amilo m1425