Re: pomysly na obnizenie tempetarury laptopa

Autor: <lenny_at_people.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 20:20:57 MET DST

chodzi o to ze u mnie kazdy program do odczytu temperatury pokazuje
zawsze 75stopni(mimo ze laptop jest zimny - wiatraki stoja)
jak sie cos zagrzewa to chlodzenie dziala prawidlowo - raczej nic sie
nie przegrzewa

glownie chodzi mi o ten odczyt, zastanawia mnie dlaczego to nie dziala?
czy jest cos skopane czy poprostu te fujitsu jakos blokuja ten odczyt?
dlatego nie wiem czy mam sie pytac o to w serwisie bo nie chce nic
wspominac za bardzo ze uzywalem tego typu programow bo jeszcze wykryja
ze obnizalem napiecie procka (ustawilem fid na x6 a vid 0,700V i procek
od wczoraj chodzi na 600mhz - jak narazie zapomnialem co to krecace sie
wiatraki,narazie nic sie nie powiesilo a i wydajnosc przy ogladaniu www
wogole nie spadla ;)

pozdro