Re: Dwa monitory, dwie graf. po raz wtory

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 15:10:16 MET DST

 <maciej.mazurek@gmail.com> wrote:

> Witam, zajmuje sie edycja video, uzywam Ediusa i AP troszke, dotychczas
> uzywalem podgladu na TV, jednak chcialbym sprobowac opcji
> dwumonitorowej. czy gdy wsadze na PCI druga karte, to obraz wyswietlany
> na drugim monitorze bedize akcelerowany przez ta druga karte, czy przez
> karte glowna?

            Oczywiscie przez karte do ktorej jest podlaczony dany monitor.

> Nie wiem czy dobzre sie wyrazilem, chodzi mi oto czy
> druga karta musi byc mocna, czy bedzie sluzyla jedynie jako wyjscie na

            Zaraz - pisales o edycji wideo. Przeciez w tym zastosowaniu liczy sie
praktycznie tylko CPU a grafika ma tylko poprawnie wyswietalc nakladke
wideo + skalowac obraz i robic konwersje przestrzeni barw.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl