Re: Problem z instalacją wentylatora CPU

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 15:13:51 MET DST

spoko_luzik <spoko_luzik@o2.pl> wrote:

> Witam! Mam problem z zainstalowaniem wentylatora
> PENTAGRAM FREEZONE NXC-100 Cu .
> Kiedy go montuje, nie chce mi wystartowac BIOS i cały czas mam czarny
> ekran. Jeśli montuje poprzedni wentylator, wszystko działa bez
> zarzutu.

            Mozliwe ze bios ma zabezpieczenie przed uszkodzeniem wentylatora
- jesli wykryje zbyt niskie obroty wylacza caly komputer. Ten pentagram
kreci sie dosc wolno, wiec to moze byc problem. Spytaj support producenta
mobo jak to rozwiazali i czy ew. poprawili w kolejnej wersji biosu.

> Zastanawiałem się, czy może mieć to związek z pinami
> (poprzedni ma 4 pin, a pentagram 3) ale chyba to bez znaczenia.

            Zaraz - jaki to cooler CPU ma 4 piny a nie 3 jak kazdy? Masz jakies
zdjecie albo specyfikacje?

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl