Dwa monitory, dwie graf. po raz wtory

Autor: <maciej.mazurek_at_gmail.com>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 14:34:44 MET DST

Witam, zajmuje sie edycja video, uzywam Ediusa i AP troszke, dotychczas
uzywalem podgladu na TV, jednak chcialbym sprobowac opcji
dwumonitorowej. czy gdy wsadze na PCI druga karte, to obraz wyswietlany
na drugim monitorze bedize akcelerowany przez ta druga karte, czy przez
karte glowna? Nie wiem czy dobzre sie wyrazilem, chodzi mi oto czy
druga karta musi byc mocna, czy bedzie sluzyla jedynie jako wyjscie na
drugi monitor?