Re: Panel frontowy-Jak podłączyć?

Autor: Friend <nospam_at_friend.pl>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 14:41:12 MET DST

Użytkownik "Roki" <rokikulesza@nospam.wp.pl> napisał w wiadomości
news:e80del$luj$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Dzięki za link.
> Widzę tutaj jednak 6 kabli podłączeniowych. Gdzie je podpiąłeś?
> Chodzi mi przede wszystkim o USB i wejście mikrofonu. Chyba nie
> podpina się tego do karty muzycznej z tyłu obudowy?

jest 6 kabli:

-2x standardowe USB do płyty głownej jendo uzywane do czytnika a drugie
do wejsc USB na panelu

-1x standardowe FW pasujące np do wyjscia wewnętrznego AUDIGY2(FireWire)

-1x standardowe wewnętrzne AUDIO takie jak w płytach MSI (JAUD1), na tym
złączu są słuchawki i mikrofon

-1x wąskie wejscie audio LINE-IN

-1x wejscie Wideo i Svideo

a jak to wygląda to tu mozna zobaczyć: