Re: CZY JEST TAKA OBUDOWA?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 10:28:11 MET DST

Szarlih napisał(a):

> i to Twój błąd. i bez oglądania wewnątrz możesz się łatwo przekonać o
> wyższości porządnego zasilacza. weź go w rękę, a w drugą tego Codegena,
> Tracera czy inne gówno. markowy będzie cięższy, bo użyto lepszych
> materiałów, bo zainstalowano prawdziwe radiatory, żeby lepiej
> odprowadzić ciepło. ale jak masz możliwość zajrzeć to też sobie nie
> odmawiaj, Codegen będzie "pusty", ma tylko tyle w środku żeby działał,
> tak więc i radiatorów prawie nie uświadczysz.
> zresztą gdyby różniły się tylko obecnością zabezpieczeń to już by było
> [...]

IMHO dyskusja na ten temat nie ma sensu w tym momencie. Zrowno NOKGAMER
jak i Roki tkwia w blogim przekonaniu o braku koniecznosci inwestowania
w markowy zasilacz skoro im dobrze chodzi all na najtanszych
zasialaczach to po co kombinowac i wywalac kase w bloto (chlopaki nie
obrazajcie sie - juz tlumacze o co chodzi). :)

Powiem szczerze, ze jeszcze rok temu sam bym trzymal Wasza strone (Roki,
NOKGAMER) poniewaz moj pierwszy komputer w obudowie Codegen i zasilaczem
tejze marki 300W pracowal ponad 5 Lat bez zadych niespodzianek...
Zmienielem zdanie (dosc diametralnie) po serii wpadek w pracy z
zasilaczami tejze marki i podobnych "pustych" wynalazkow
zasilaczopodobnych :)
Znacie to uczucie, gdy wlaczajac komputer slyszycie trzaski, czujecie
rozchodzacy sie swad przypalonych kabli i widzicie unoszacy sie dym?! :)
Pierwszym odruchem jest panika czy wogole dotykac komputera zeby nie
kopnal prad - pozniej przychodzi rozsadek i szybki ruch reki wyjmuje
kabel zasilajacy! Po fakcie przychodzi refleksja - ze gdyby byl lepszy
zasilacz moze cos takiego by sie nie przytrafilo...

Mialem kilka takich przypadkow w pracy i za kazdym razem byla to wina
najtanszego wyeksploatowanego zasilacza. Rzadko kiedy jakis podzespol
wychodzil z tego caly! Tyle, wine za oszczedzanie na zasilaczach ponosil
pracodawca nie ja - w domu sobie nie pozwole na taki incydent - wolalem
wydac 200 zl na Chiefteca niz z powrotem brac pare tysiecy kredytu na
nowa jednostke! :)
kwestia warta przemyslenia dla Was. ;)

Pzdr, OMSON

--