ZEZNANIE OPORTUNISTY

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 18:13:20 MET DST

Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał w wiadomości
news:e7teir$d1j$4@news.lublin.pl...
> kwestia warta przemyslenia dla Was. ;)

Nie jestem przekonany do oszczędności, ale piszę jedynie na bazie swoich
doswiadczeń. Tylko jedna awaria taniego zasilacza w ubiegłym wieku i jedna
zrąbana płyta na tej obudowie, co juz jest zamianiona (nie jestem przekonany
do końca, czy to było powodem). Teoretycznie to uważam, że zasilacz jest
pierwszym urządzeniem, od którego zalezna jest jakość pracy elektorniki.
Moje powątpiewanie dotyczy jedynie marek i tego co nam funduje marketing.
Niestety, nie zawsze kupujemy produkty warte swych pieniędzy. :-(

Uważam dalej, że częśc tych drogich konstrukcji i tak jest projektowana na
krótki okres - może mają zabezpieczenia i inne bajery, ale brakuje im
dobrych komponentów (w większości chinski chłam). Chodzi o zysk, jeszcze raz
o zysk.

Co do FEELa, na razie działa i jest o wiele lepszy od chłamu sprowadzanego
przez Megabajt. Nie twierdzę, że nie chciałbym lepszego, ale do komputera za
kilka setek, to mi się nie bardzo kalkuluje. Mimo to, mając teraz dobre
podstawy (bo konstrukcja obudowy MC PRO Station jest warta modernizacji)
mogę myśleć o czymś lepszym.