Re: Nagrywanie z mikrofonu na laptopa - czemu buczy?

Autor: ***EiNsTeIn*** <einet_at_@op.pl>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 13:50:26 MET DST

Witam
Miałem podobną sytuację. Laptopa podłaczałem do wzmacniacza estradowego i w
kolumnach słychac było takie delikatne trzaski. Co ciekawsze po odłączeniu
zasilania od laptopa (praca na bateriach) wszystko było ok. I pytanie jak
to rozwiązać. Zrobiłem sobie krótki kabelek z 2 krokodylkami. Jeden
podłaczyłem pod kołka dystansowego przy gnieździe vgaw laptopie, drugi zaś
pod bolca uziemniającego w gnieździe elektrycznym. (tylko ważne - bolec
uziemiający w gnieździe musisz mieć podłączony pod instalację elektryczną)

Pozdrawiam