Re: Nagrywanie z mikrofonu na laptopa - czemu buczy?

Autor: <reformowalny_at_op.pl>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 18:51:06 MET DST

> Miałem podobną sytuację. Laptopa podłaczałem do wzmacniacza estradowego i w
> kolumnach słychac było takie delikatne trzaski. Co ciekawsze po odłączeniu
> zasilania od laptopa (praca na bateriach) wszystko było ok.  I pytanie jak
> to rozwiązać. Zrobiłem sobie krótki kabelek z 2 krokodylkami. Jeden
> podłaczyłem pod kołka dystansowego przy gnieździe vgaw laptopie, drugi zaś
> pod bolca uziemniającego w gnieździe elektrycznym. (tylko ważne - bolec
> uziemiający w gnieździe musisz mieć podłączony pod instalację elektryczną)

No faktycznie - gdy podłączyłem zasilacz do gniazdka z działającym uziemieniem,
to buczenie zniknęło. Niestety gdniazdka z uziemieniem to mniejszość.
Zastanawiam się, czy jednak nie powinno nie buczeć także przy zasilaniu ze
zwykłego gniazdka. Laptop jest na gwarancji, więc chyba jednak trzeba będzie
pofatygować się do serwisu. W każdym razie dzięki za podpowiedź.