Nagrywanie z mikrofonu na laptopa - czemu buczy?

Autor: <reformowalny_at_op.pl>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 13:01:26 MET DST

Witam, mam problem z laptopem ThinkPad r51e. Jeżeli nagrywam dźwięk
z mikrofonu, to oprócz głosu, czy tego, co tam akurat słychać w
okolicy, nagrywa się też wyraźnie słyszalny przydźwięk sieci 50Hz
- typowe buczenie. Jeżeli odłączę zasilanie sieciowe i nagrywam, gdy laptop
jest zasilany z akumulatora, to wszystko jest idealnie.

Czy mam uszkodzony zasilacz, kartę dźwiękową, laptopa, złe sterowniki?
A może wszystkie laptopy tak mają?
Proszę o opinie.