Re: 64 bity ??

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 23:28:05 MET DST

Marcin napisał(a):
> nie kupuj tego guwna

Pozostawię to bez komentarza.

> do tego nie ma podstawowych programów np. antwirusowych
> rzadko który się da zainstlować, brak jest sterowników.

Nie ma programów na co? Na procesor...?

> ja mam zainstolanego xp 32 bitowego i chodzi to gorzej niż u kolegi na jak
> jakim sempronie i plycie asroka!!!

O czym ty mówisz? O procesorze czy o systemie?
Bo jeśli to pierwsze (co by wynikało z treści pytania na które
odpowiadasz) to przykro mi, ale winy szukaj raczej we własnej niewiedzy
zamiast słabości sprzętu.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorii: