Re: Problem z Logitechem MX 610

Autor: Jarek JARO G. <j_a_r_o_at_interia.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 23:24:58 MET DST

>nie wydaje mi się żeby był to problem softwere'u, stawiałbym raczej na
>zakłócenia transmisji.

I masz racje!
Mialem kiedys podobny problem! Wez zbliz myche do odbiornika i zobacz co sie
dzieje. U mnie pomoglo oddalenie od kompa wlasnei tego odbiornika. W
laptopie bylo bez problemow, natomiast w blaszaku takie cuda sie dzialy.
Wlasnie ten komp dawal zaklocenia ...
Aha , nie bylo u mnie WiFi .. wszystko po kablu.

pozdr. JARO