Problem z Logitechem MX 610

Autor: gawel <gawel.go2_at_pl.switch.dot.and.at.to.reply>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 22:40:49 MET DST

Witam

Problem z myszą polega na tym, że często mysz nie działa płynnie i
kursor porusza się po ekranie skokowo. Jest to dość irytujące.
Zastanawiam się, z czego to może wynikać - nie wydaje mi się żeby był to
problem softwere'u, stawiałbym raczej na zakłócenia transmisji. Nie mam
wprawdzie w mieszkaniu wifi - ale mieszkam w bloku - równie dobrze
sąsiad za ścianą może mieć postawioną sieć bezprzewodową, więc nie wiem..

Czy macie jakieś pomysły? Czy mam rację podejrzewając wifi? Czy można w
jakiś sposób uniknąć tego irytującego efektu? Jeżeli tak - to co trzeba
zrobić (poza zlokalizowaniem odpowiedniego sąsiada ;])?

Pozdrawiam
Paweł