Re: pytanko o obudowy ModeCom

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 22:25:08 MET DST

Dnia Tue, 27 Jun 2006 19:41:28 +0200, NOKGAMER napisał(a):

> ASUS K7V4Pro, AMD Athlon XP 2600+, 256DDR RAM, HDD Samsung 40GB, nagrywara
> CD-RW (tak dla ozdoby, chyba wywalę i kupię jakiś lepszy czytnik DVD), FDD,
> wentyle: WhisperRock IV, Arctic Cooler Pro TC, i grafa GF6200A.

no to nie ma problemu - feel 300/350W poradz sobie z tym bez problemu.
Feele raczej nie są przesadnie głośne - zawsze jednak można trafic na model
gorszy i lepszy, ale raczej kiszki nie będzie. Napięcia bedzie trzymał, bo
sprzęt mało prądożerny. Ewentualnie kupujesz samą obudowę bez zasilacza i
jakiś używany fortron z allegro.

> Ale żyby odpalenie W98SE kończyło się zawieszaniem i błędami aplikacji ?!
> Nie szło pracować nawet kilka minut. A na BIOS, to zamiast 3.3V to miałem
> 3.14-3.16.

biosy takie cyrki pokaują, że nawet nie masz pojęcia jakie napięcie było
podawane zamiast wzorcowego 3.3V. Napięcia trzeba mierzyc miernikiem, bo
inaczej są one niewiarygodne.

> Inne też ponizej, ale tylko to zapamiętałem. Czy to wina
> zasilacza? Okaże się, ale podejrzewam, że nagłe obciążenie dawało niezłe
> zmiany. A może to lodówka z drugiej strony? Zresztą, jedna płyta już się
> zrąbała i tylko boję się, co jest z tą. W testach pod DOSem wszystko OK, by
> było śmiesznie (testowane MoBo, RAM, cache, CPU na PC-CHECK).

po kolei trzeba było wszystko sprawdzić - procesor (stress Prime 95) i
pamięć (goldmemory, memtest) w pierwszej kolejności. Należy też dokładnie
obejrzeć procesor (ukruszenia rdzenia) i płytę (wybrzuszone kondensatory).

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam